Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ευχαριστούμε κ. Φράγκο...και υποσχόμαστε να συνεχίσουμε το έργο σου "στη γειτονιά του Include"


Στο Φράγκο οφείλουμε πολλά... ακόμη και την ύπαρξη του  INCLUDE
γιατί αυτός μα δίαξε να ανοίγουμε νέους δρόμους..
Με το χιούμορ, την απλότητα, την κομψότητα και τη δύναμη του πνεύματος που τον διέκρινε ο δάσκαλος και μεγάλος παιδαγωγός Χρήστος Φράγκος μίλησε με θέρμη, στις 19 Μαρτίου 2014 στο Τελλόγλειο Ίδρυμα Τεχνών, στην τελευταία του παρουσίαση για το "σχολείο της γειτονιάς" και το βιβλίο του Include που τον τίμησε.
Το βιβλίο του Include ¨Aπο την ειδική αγωγή στη συμπεριληπτική εκπαίδευση. Από το σχολείο σε μια κοινωνία για όλους" των εκδόσεων ΓΡΑΦΗΜΑ είναι αιερωμένο σε αυτόν ως ελλάχιστος φόρος τιμής για όλα όσα έχει προσφέρει στην εκπαίδευση..στα παιδιά και σε όλους εμάς.
Ελλάχιστοι από τους μαθητές του
ο   Γιάννης Τσαχουρίδης, η Άντα Νάνου,
η Δέσποινα Βενετούλια,
και η Μαρίνα Πατσίδου  μαζί με το Χρήστο Φράγκο
Στην βιβλιοπαρουσίαση πολλές γενιές μαθητών του, από τον καθηγητή ψυχοπαιδαγωγικής κ. Δημήτρη Γουδήρα, την κ. Μαρίνα Πατσίδου Ηλιάδου Σχολική Σύμβουλο Ειδκής Αγωγής ανατολικής Θεσσαλονίκης, την κ. Εύη Εμμανουηλίδου σχολική σύμβουλο Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, την κ. Μαρία Παπαδοπούλου Σχολική σύμβουλο περιέρειας Κιλκίς, την κ. Δέσποινα Βενετούλια, υπέυθυνη των εκπαιδευτικών προγραμμάτων του Τελλογλείου Ιδρύματος, την κ. Νάνου Ανδρομάχη ειδική Παιδαγωγό, Πρόεδρο του INCLUDE, την κ. Αναστασία Γκουβατζή Προισταμένη του Α΄ΚΕΔΔΥ Ανατολικής Θεσσαλονίκης , τον κ. Δημήτρη Γουλή, διδάκτορα της παιδαγωγικής σχολής και διευθυντή του 67ου Δ.Σ. Θεσσαλονίκης. Στη βιβλιοπαρουσίαση παραβρέθηκαν και πιο νεαροί μαθητές του όπως η κ. Σοφία Χατζοπούλου από τις μικρότερες μαθήτριές του κινησιοθεραπύτρια καθηγήτρια γερμανικής γλώσσας. Πολλοί ακόμη που δεν τον γνώριζαν και έσπευσαν να τον συναντήσουν όπως η κ. Μάγδα Δημάκη, εκπαιδευτικός και Δημοσιογράφος και ο κ. Ανδρέας Γκαράνης και η κ. Αικατερίνη Χαριοπολίτου επιμελητές του συλλογικού τόμου και μέλη του INCLUDE .
Σε ένα δάσκαλο οφείλουμε την ικανότητα
 να οραματιζομαστε και να ερευνούμε ..









Εκείνο το βράδυ στο βιβλιοπωλείο των εκδόσεων ΓΡΑΦΗΜΑ ο Γιάννης Τσαχουρήδης, εκδότης του βιβλίου, μας φιλοξένησε και μέχρι αργά κουβεντιάζαμε με τον κ. Φράγκο απολαμβάνοντας το χιούμορ, την απλότητα την οξυδέρκειά και το μεγαλείο του. Ήταν πολύ χαρούμενος εκείνο το βράδυ.
Ο συλλογικός τόμος του INCLUDE
 ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ









Νιώθουμε τυχεροί και τυχερές που τον απολαύσαμε στην τελευταία του παρουσίαση γιατί λίγους μήνες αργότερα, στις 5/6 το απόγευμα τον αποχαιρετήσαμε. Ευτυχώς προλάβαμε να τον τιμήσουμε και έτσι ξέρουμε ότι έφυγε ήσυχος και ικανοποιημένος που τον θυμόμαστε οκόμη και αναγνωρίζουμε την προσορά του. Δάσκαλοι σαν τον Χρήστο Φράγκο δε λησμονιούνται..

Ευχαριστούμε κ. Φράγκο...και υποσχόμαστε να συνεχίσουμε το έργο σου "στη γειτονιά του Include" http://include-edu.blogspot.gr/

Η Καθηγήτρια Διεθνούς Δκαίου κ.Νάσκου Περράκη
στη βιβλιοπαρουσίαση του INCLUDE στ19 Μαρτίου 2014






Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευχαριστήρια επιστολή στους χορηγούς της ομάδας των Σ.Π.Ρ.Π.

 Ευχαριστήρια Επιστολή
Αγαπητοί/ες κύριοι και κυρίες, 
Το διοικητικό συμβούλιο και τα μέλη του επιστημονικού σωματείου «Include» http://include-edu.blogspot.gr/ σας ευχαριστούν θερμά για την οικονομική υποστήριξη που είχατε την ευγενή καλοσύνη να παρέχετε στο σωματείο μας, σε τόσο δύσκολους καιρούς. Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ενημερώσουμε ότι χάρη στη δική σας υποστήριξη η ομάδα του «Include» με το χαρακτηριστικό όνομα Σ.Π.Ρ.Π. έχει  δηλώσει συμμετοχή στο μεγάλο τελικό του FLL Greece http://firstlegoleague.gr/ στις 7 & 8 Μαρτίου 2015 στο Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας Noesis . Η ομάδα του Includeστον προηγούμενο διαγωνισμό κατάφερε να αποσπάσει το  Βραβείο Ομαδικότητας ανάμεσα σε 32 ομάδες. Ο νέος διαγωνισμός είναι μια καινούρια πρόκληση για το Includeκαι είναι πραγματικά πολύ σημαντικό και ιδιαίτερα ευχάριστό το γεγονός ότι σας έχουμε στο πλευρό μας. Η προσπάθεια όλων μας για την καλύτερη εμφάνιση της ομάδας στο διαγωνισμό έχει ιδιαίτερη σημασία για τα παιδ…

ο απόηχος της βράβευσης του INCLUDE στο διαγωνισμό εκπαιδευτικής ρομποτικής

Ο απόηχος της βράβευσης της ομάδας του INCLUDE στην εκπαιδευτική ρομποτική διαφαίνεται από τα πολυάριθμα δημοσιεύματα. 

Ένα μεγάλο ευχαριστώ  στην  eduACT  στους εθελοντές, στον κ. Λίνδα και ιδιαίτερα στον κ. Κώστα Βασιλείου για τη συνεργασία και την υποστήριξη.

Η eduACT πίστεψε στο INCLUDE και έκανε τα αδύνατα δυνατά να υποστηρίξει την ένταξη της ομάδας στο διαγωνισμό! Ευχόμαστε καλή συνέχεια στο έργο που έχει αναλάβει !

Ενημερωθείτε από τους ακόλουθους συνδέσμους:

http://thessbomb.blogspot.gr/2014/03/include.html

http://www.nooz.gr/greece/i-rompotiki-enose-paidia-me-autismo-kai-xoris

http://cyprusnews.eu/metro-epistimi/1976131-%CE%B7-%CF%81%CE%BF%CE%BC%CF%80%CE%BF%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%AD%CF%86%CE%B5%CF%81%CE%B5-%CE%BA%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%AC-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%AC-%CE%BC%CE%B5-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%87%CF%89%CF%81%CE%AF%CF%82-%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C.html

http://www.grafida.net/el/index.php?itemID=2&view=2&pageID=205992

http://tanea24.gr/simaxo…

Καθολική Σχεδίαση για τη Μάθηση * Universal Design for Learning

"Universal Design for Learning (UDL) is an educational framework to guide development of flexible learning environments to accommodate individual learning differences. UDL seeks to increase access to learning by reducing physical, cognitive, intellectual and organisational barriers. This site (developed under the UDLnet project) aims to provide a comprehensive Inventory of UDL Best Practices to benefit the interesting users in the field (educationalists, teachers, professors, practitioners, etc.). We point out that UDL is not something completely new for the learning providers, as in many cases they apply UDL unconsciously. Contributors are invited to record their Best Practices here based on their UDL experience and practice. " (πηγή http://udlnet.di.uoa.gr/) (Ο Καθολικός Σχεδιασμός για τη Μάθηση (ΚΣΜ) είναι ένα εκπαιδευτικό πλαίσιο αρχών για την ανάπτυξη ευέλικτων μαθησιακών περιβαλλόντων που ανταποκρίνονται στις ατομικές διαφορές μάθησης. Ο ΚΣΜ στοχεύει να αυξήσει την πρ…