Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η ρομποτική ως εκπαιδευτικό εργαλείο για παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρία.

H ομάδα εκπαιδευτικής ρομποτικής του
 Include αξίζει κάθε υποστήριξη για να
 συμμετέχει στο 2ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό 
της FLL!http://firstlegoleague.gr/

Tο Διεπιστημονικό Δίκτυο Ειδικής και Διαπολιτισμικής Αγωγής “INCLUDE”  σε συνεργασία με την eduACT και ακαδημαϊκούς από  το χώρο της ρομποτικής και της ειδικής αγωγής συνεχίζουν τη συνεργασία τους με σκοπό τη βελτίωση της ποιότητα ζωής παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που κινδυνεύουν από  αποκλεισμό και την προώθηση αλλαγών  σε στάσεις και  αντιλήψεις απέναντι στη διαφορετικότητα και στην ετερότητα. '

 Η Ομάδα του INCLUDE  στις 8 Μαρτίου 2013 συμμετείχε  στον 1ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό της FLL  με την υποστήριξη του Κέντρου Διάδοσης Επιστημών & Μουσείο Τεχνολογίας «NOESIS» 
Απέσπασε πέρυσι το ΒΡΑΒΕΙΟ  ΟΜΑΔΙΚΟΤΗΤΑΣ  
με την Υποστήριξη Ευγενικών Χορηγών
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΓΡΑΦΗΜΑ
SPORT 2000   και την εταιρία UNICUT 

   Τα εργαστήρια ρομποτικής για ΟΛΟΥΣ έχουν στόχο την  προσέγγιση των παιδιών μέσω του παιχνιδιού και η παροχή επιστημονικής υποστήριξης με διαδραστικό και  διασκεδαστικό τρόπο. Είναι μεγάλη πρόκληση  η δημιουργία μιας ομάδας παιδιών με και χωρίς αναπηρία η οποία θα μπορεί να αναπτύξει σχέσεις συνεργασίας μέσα από την ρομποτική .Στο Include ήδη συμμετέχουν παιδιά με αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας και Asperger τα οποία έχουν ικανότητες στον τομέα της συναρμολόγησης και δεξιότητες που επιτρέπουν τη συμμετοχή τους ακόμη και σε ένα διαγωνισμό ρομποτικής. Η πρόκληση είναι να επιχειρήσουμε μέσω της ρομποτικής να μάθουν να συνεργάζονται, να μοιράζονται και να αναπτύξουν κοινωνική επικοινωνία. 


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευχαριστήρια επιστολή στους χορηγούς της ομάδας των Σ.Π.Ρ.Π.

 Ευχαριστήρια Επιστολή
Αγαπητοί/ες κύριοι και κυρίες, 
Το διοικητικό συμβούλιο και τα μέλη του επιστημονικού σωματείου «Include» http://include-edu.blogspot.gr/ σας ευχαριστούν θερμά για την οικονομική υποστήριξη που είχατε την ευγενή καλοσύνη να παρέχετε στο σωματείο μας, σε τόσο δύσκολους καιρούς. Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ενημερώσουμε ότι χάρη στη δική σας υποστήριξη η ομάδα του «Include» με το χαρακτηριστικό όνομα Σ.Π.Ρ.Π. έχει  δηλώσει συμμετοχή στο μεγάλο τελικό του FLL Greece http://firstlegoleague.gr/ στις 7 & 8 Μαρτίου 2015 στο Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας Noesis . Η ομάδα του Includeστον προηγούμενο διαγωνισμό κατάφερε να αποσπάσει το  Βραβείο Ομαδικότητας ανάμεσα σε 32 ομάδες. Ο νέος διαγωνισμός είναι μια καινούρια πρόκληση για το Includeκαι είναι πραγματικά πολύ σημαντικό και ιδιαίτερα ευχάριστό το γεγονός ότι σας έχουμε στο πλευρό μας. Η προσπάθεια όλων μας για την καλύτερη εμφάνιση της ομάδας στο διαγωνισμό έχει ιδιαίτερη σημασία για τα παιδ…

ο απόηχος της βράβευσης του INCLUDE στο διαγωνισμό εκπαιδευτικής ρομποτικής

Ο απόηχος της βράβευσης της ομάδας του INCLUDE στην εκπαιδευτική ρομποτική διαφαίνεται από τα πολυάριθμα δημοσιεύματα. 

Ένα μεγάλο ευχαριστώ  στην  eduACT  στους εθελοντές, στον κ. Λίνδα και ιδιαίτερα στον κ. Κώστα Βασιλείου για τη συνεργασία και την υποστήριξη.

Η eduACT πίστεψε στο INCLUDE και έκανε τα αδύνατα δυνατά να υποστηρίξει την ένταξη της ομάδας στο διαγωνισμό! Ευχόμαστε καλή συνέχεια στο έργο που έχει αναλάβει !

Ενημερωθείτε από τους ακόλουθους συνδέσμους:

http://thessbomb.blogspot.gr/2014/03/include.html

http://www.nooz.gr/greece/i-rompotiki-enose-paidia-me-autismo-kai-xoris

http://cyprusnews.eu/metro-epistimi/1976131-%CE%B7-%CF%81%CE%BF%CE%BC%CF%80%CE%BF%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%AD%CF%86%CE%B5%CF%81%CE%B5-%CE%BA%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%AC-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%AC-%CE%BC%CE%B5-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%87%CF%89%CF%81%CE%AF%CF%82-%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C.html

http://www.grafida.net/el/index.php?itemID=2&view=2&pageID=205992

http://tanea24.gr/simaxo…

Καθολική Σχεδίαση για τη Μάθηση * Universal Design for Learning

"Universal Design for Learning (UDL) is an educational framework to guide development of flexible learning environments to accommodate individual learning differences. UDL seeks to increase access to learning by reducing physical, cognitive, intellectual and organisational barriers. This site (developed under the UDLnet project) aims to provide a comprehensive Inventory of UDL Best Practices to benefit the interesting users in the field (educationalists, teachers, professors, practitioners, etc.). We point out that UDL is not something completely new for the learning providers, as in many cases they apply UDL unconsciously. Contributors are invited to record their Best Practices here based on their UDL experience and practice. " (πηγή http://udlnet.di.uoa.gr/) (Ο Καθολικός Σχεδιασμός για τη Μάθηση (ΚΣΜ) είναι ένα εκπαιδευτικό πλαίσιο αρχών για την ανάπτυξη ευέλικτων μαθησιακών περιβαλλόντων που ανταποκρίνονται στις ατομικές διαφορές μάθησης. Ο ΚΣΜ στοχεύει να αυξήσει την πρ…