Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Σε ποιον θα τύχει το φλουρί του Include φέτος; Κόβουμε τη Βασιλόπιτα του Include στις 30/01/2015, 20.30 μ.μ. με μουσική στις "Ελιές και Δάφνες", (Κολοκοτρώνη 13, Σταυρούπολη (περιοχή Μονής Λαζαριστών) Τηλέφωνο 2310606500)


Αναρωτιέμαι μερικές φορές............(από Το Παράπονο, του Οδ. Ελύτη)
Είμαι εγώ που σκέφτομαι καθημερινά ,πως η ζωή μου είναι μία;
Όλοι οι υπόλοιποι το ξεχνούν; Ή πιστεύουν πως θα έχουν κι άλλες, πολλές ζωές, για να κερδίσουν τον χρόνο που σπαταλούν;
Ν' αντικρίζεις τη ζωή με μούτρα. Να περιμένεις την Παρασκευή που θα φέρει το Σάββατο και την Κυριακή για να ζήσεις. Κι ύστερα να μη φτάνει ούτε κι αυτό, να χρειάζεται να περιμένεις τις διακοπές. Και μετά ούτε κι αυτές να είναι αρκετές. Να περιμένεις μεγάλες στιγμές. Να μην τις επιδιώκεις, να τις περιμένεις.
Κι ύστερα να λες πως είσαι άτυχος και πως η ζωή ήταν άδικη μαζί σου.
Και να μη βλέπεις ,πως ακριβώς δίπλα σου συμβαίνουν αληθινές δυστυχίες που η ζωή κλήρωσε σε άλλους ανθρώπους.
Σ' εκείνους που δεν το βάζουν κάτω και αγωνίζονται.
Και να μην μαθαίνεις από το μάθημά τους.
Και να μη νιώθεις καμία φορά ευλογημένος που μπορείς να χαίρεσαι τρία πράγματα στη ζωή σου, την καλή υγεία, δυο φίλους, μια αγάπη, μια δουλειά, μια δραστηριότητα που σε κάνει να αισθάνεσαι ότι δημιουργείς, ότι έχει λόγο η ύπαρξή σου.
Να κλαίγεσαι που δεν έχεις πολλά.
Που κι αν τα είχες, θα ήθελες περισσότερα.
Να πιστεύεις ότι τα ξέρεις όλα και να μην ακούς. Να μαζεύεις λύπες και απελπισίες, να ξυπνάς κάθε μέρα ακόμη πιο βαρύς.
Λες και ο χρόνος σου είναι απεριόριστος.
Κάθε μέρα προσπαθώ να μπω στη θέση σου. Κάθε μέρα αποτυγχάνω.
Γιατί αγαπάω εκείνους που αγαπούν τη ζωή. Και που η λύπη τους είναι η δύναμή τους.
Που κοιτάζουν με μάτια άδολα και αθώα, ακόμα κι αν πέρασε ο χρόνος αδυσώπητος από πάνω τους.
Που γνωρίζουν ότι δεν τα ξέρουν όλα, γιατί δεν μαθαίνονται όλα.
Που στύβουν το λίγο και βγάζουν το πολύ.
Για τους εαυτούς τους και για όσους αγαπούν.
Και δεν κουράζονται να αναζητούν την ομορφιά στην κάθε μέρα, στα χαμόγελα των ανθρώπων, στα χάδια των ζώων, σε μια ασπρόμαυρη φωτογραφία, σε μια πολύχρωμη μπουγάδα.
Όσο κι αν κανείς προσέχει
όσο κι αν το κυνηγά
πάντα, πάντα θα 'ναι αργά
δεύτερη ζωή δεν έχει.


Ευχαριστουμε τη Λίνα που μας το θύμισε


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευχαριστήρια επιστολή στους χορηγούς της ομάδας των Σ.Π.Ρ.Π.

 Ευχαριστήρια Επιστολή
Αγαπητοί/ες κύριοι και κυρίες, 
Το διοικητικό συμβούλιο και τα μέλη του επιστημονικού σωματείου «Include» http://include-edu.blogspot.gr/ σας ευχαριστούν θερμά για την οικονομική υποστήριξη που είχατε την ευγενή καλοσύνη να παρέχετε στο σωματείο μας, σε τόσο δύσκολους καιρούς. Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ενημερώσουμε ότι χάρη στη δική σας υποστήριξη η ομάδα του «Include» με το χαρακτηριστικό όνομα Σ.Π.Ρ.Π. έχει  δηλώσει συμμετοχή στο μεγάλο τελικό του FLL Greece http://firstlegoleague.gr/ στις 7 & 8 Μαρτίου 2015 στο Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας Noesis . Η ομάδα του Includeστον προηγούμενο διαγωνισμό κατάφερε να αποσπάσει το  Βραβείο Ομαδικότητας ανάμεσα σε 32 ομάδες. Ο νέος διαγωνισμός είναι μια καινούρια πρόκληση για το Includeκαι είναι πραγματικά πολύ σημαντικό και ιδιαίτερα ευχάριστό το γεγονός ότι σας έχουμε στο πλευρό μας. Η προσπάθεια όλων μας για την καλύτερη εμφάνιση της ομάδας στο διαγωνισμό έχει ιδιαίτερη σημασία για τα παιδ…

ο απόηχος της βράβευσης του INCLUDE στο διαγωνισμό εκπαιδευτικής ρομποτικής

Ο απόηχος της βράβευσης της ομάδας του INCLUDE στην εκπαιδευτική ρομποτική διαφαίνεται από τα πολυάριθμα δημοσιεύματα. 

Ένα μεγάλο ευχαριστώ  στην  eduACT  στους εθελοντές, στον κ. Λίνδα και ιδιαίτερα στον κ. Κώστα Βασιλείου για τη συνεργασία και την υποστήριξη.

Η eduACT πίστεψε στο INCLUDE και έκανε τα αδύνατα δυνατά να υποστηρίξει την ένταξη της ομάδας στο διαγωνισμό! Ευχόμαστε καλή συνέχεια στο έργο που έχει αναλάβει !

Ενημερωθείτε από τους ακόλουθους συνδέσμους:

http://thessbomb.blogspot.gr/2014/03/include.html

http://www.nooz.gr/greece/i-rompotiki-enose-paidia-me-autismo-kai-xoris

http://cyprusnews.eu/metro-epistimi/1976131-%CE%B7-%CF%81%CE%BF%CE%BC%CF%80%CE%BF%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%AD%CF%86%CE%B5%CF%81%CE%B5-%CE%BA%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%AC-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%AC-%CE%BC%CE%B5-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%87%CF%89%CF%81%CE%AF%CF%82-%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C.html

http://www.grafida.net/el/index.php?itemID=2&view=2&pageID=205992

http://tanea24.gr/simaxo…

Καθολική Σχεδίαση για τη Μάθηση * Universal Design for Learning

"Universal Design for Learning (UDL) is an educational framework to guide development of flexible learning environments to accommodate individual learning differences. UDL seeks to increase access to learning by reducing physical, cognitive, intellectual and organisational barriers. This site (developed under the UDLnet project) aims to provide a comprehensive Inventory of UDL Best Practices to benefit the interesting users in the field (educationalists, teachers, professors, practitioners, etc.). We point out that UDL is not something completely new for the learning providers, as in many cases they apply UDL unconsciously. Contributors are invited to record their Best Practices here based on their UDL experience and practice. " (πηγή http://udlnet.di.uoa.gr/) (Ο Καθολικός Σχεδιασμός για τη Μάθηση (ΚΣΜ) είναι ένα εκπαιδευτικό πλαίσιο αρχών για την ανάπτυξη ευέλικτων μαθησιακών περιβαλλόντων που ανταποκρίνονται στις ατομικές διαφορές μάθησης. Ο ΚΣΜ στοχεύει να αυξήσει την πρ…