Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

2nd Prize in Educational Robotics Regional Competition of Central Macedonia WRO The INCLUDE got the qualification for the Panhellenic competition robotics to be held in September in Athens and is the stop before the Olympics.

Το INCLUDE πήρε την πρόκριση για τον πανελλήνιο διαγωνισμό ρομποτικής που θα πραγματοποιηθεί τον Σεπτέμβριο στην Αθήνα και αποτελεί τον ενδιάμεσο σταθμό πριν την Ολυμπιάδα. http://kmaked.pde.sch.gr/site/index.php/anakoinoseis/sunedria-imerides/920-2015-07-03-13-16-51

Include won the 2nd Prize in Educational Robotics Regional Competition of Central Macedonia WRO. The competition was held at the University of Macedonia.
Include learned to yield results in difficult conditions ... and will continue ....., with even more enthusiasm, after the important result Saturday 27/6.

Teamwork and interdisciplinarity of Include won the congratulations and brought even more children in the neighborhood near Include.

Special educators, engineers, physicists and programmers, students, parents and children worked together and in five days brought upside down ... the first Triandria Old school.

Thanks to Professor, of University of Macedonia,
Mr.  Fahantidis for the material and moral support to the group of Robotics INCLUDE.

Thanks to  Professor of ACT Alexander Astara for the supervision of pupils and students who are next to Include and support children ...

Thanks to Michael Kalliri student at Cardiff University that offers knowledge and Anastasia Spanos IB student of Anatolia found again by the side of his children INCLUDE.


We thank Dr. Marina Patsidou, to overexertion paid to achieve the objectives of Include!!

    












Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευχαριστήρια επιστολή στους χορηγούς της ομάδας των Σ.Π.Ρ.Π.

 Ευχαριστήρια Επιστολή
Αγαπητοί/ες κύριοι και κυρίες, 
Το διοικητικό συμβούλιο και τα μέλη του επιστημονικού σωματείου «Include» http://include-edu.blogspot.gr/ σας ευχαριστούν θερμά για την οικονομική υποστήριξη που είχατε την ευγενή καλοσύνη να παρέχετε στο σωματείο μας, σε τόσο δύσκολους καιρούς. Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ενημερώσουμε ότι χάρη στη δική σας υποστήριξη η ομάδα του «Include» με το χαρακτηριστικό όνομα Σ.Π.Ρ.Π. έχει  δηλώσει συμμετοχή στο μεγάλο τελικό του FLL Greece http://firstlegoleague.gr/ στις 7 & 8 Μαρτίου 2015 στο Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας Noesis . Η ομάδα του Includeστον προηγούμενο διαγωνισμό κατάφερε να αποσπάσει το  Βραβείο Ομαδικότητας ανάμεσα σε 32 ομάδες. Ο νέος διαγωνισμός είναι μια καινούρια πρόκληση για το Includeκαι είναι πραγματικά πολύ σημαντικό και ιδιαίτερα ευχάριστό το γεγονός ότι σας έχουμε στο πλευρό μας. Η προσπάθεια όλων μας για την καλύτερη εμφάνιση της ομάδας στο διαγωνισμό έχει ιδιαίτερη σημασία για τα παιδ…

ο απόηχος της βράβευσης του INCLUDE στο διαγωνισμό εκπαιδευτικής ρομποτικής

Ο απόηχος της βράβευσης της ομάδας του INCLUDE στην εκπαιδευτική ρομποτική διαφαίνεται από τα πολυάριθμα δημοσιεύματα. 

Ένα μεγάλο ευχαριστώ  στην  eduACT  στους εθελοντές, στον κ. Λίνδα και ιδιαίτερα στον κ. Κώστα Βασιλείου για τη συνεργασία και την υποστήριξη.

Η eduACT πίστεψε στο INCLUDE και έκανε τα αδύνατα δυνατά να υποστηρίξει την ένταξη της ομάδας στο διαγωνισμό! Ευχόμαστε καλή συνέχεια στο έργο που έχει αναλάβει !

Ενημερωθείτε από τους ακόλουθους συνδέσμους:

http://thessbomb.blogspot.gr/2014/03/include.html

http://www.nooz.gr/greece/i-rompotiki-enose-paidia-me-autismo-kai-xoris

http://cyprusnews.eu/metro-epistimi/1976131-%CE%B7-%CF%81%CE%BF%CE%BC%CF%80%CE%BF%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%AD%CF%86%CE%B5%CF%81%CE%B5-%CE%BA%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%AC-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%AC-%CE%BC%CE%B5-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%87%CF%89%CF%81%CE%AF%CF%82-%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C.html

http://www.grafida.net/el/index.php?itemID=2&view=2&pageID=205992

http://tanea24.gr/simaxo…

Καθολική Σχεδίαση για τη Μάθηση * Universal Design for Learning

"Universal Design for Learning (UDL) is an educational framework to guide development of flexible learning environments to accommodate individual learning differences. UDL seeks to increase access to learning by reducing physical, cognitive, intellectual and organisational barriers. This site (developed under the UDLnet project) aims to provide a comprehensive Inventory of UDL Best Practices to benefit the interesting users in the field (educationalists, teachers, professors, practitioners, etc.). We point out that UDL is not something completely new for the learning providers, as in many cases they apply UDL unconsciously. Contributors are invited to record their Best Practices here based on their UDL experience and practice. " (πηγή http://udlnet.di.uoa.gr/) (Ο Καθολικός Σχεδιασμός για τη Μάθηση (ΚΣΜ) είναι ένα εκπαιδευτικό πλαίσιο αρχών για την ανάπτυξη ευέλικτων μαθησιακών περιβαλλόντων που ανταποκρίνονται στις ατομικές διαφορές μάθησης. Ο ΚΣΜ στοχεύει να αυξήσει την πρ…