Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το Διεπιστημονικό Δίκτυο Ειδικής και Διαπολιτισμικής Aγωγής, INCLUDE μέσα από την έρευνα δράση φέρνει κοντά ανθρώπους και πολιτισμούς αναδεικνύοντας σημεία που ενώνουν και δίνουν προτεραιότητα στις αξίες της αλληλεγγύης και της ανιδιοτελούς προσφοράς στους πιο ευάλωτους!!

Σύμβολο αυτοθυσίας και προσφοράς στον άνθρωπο, αιώνιο σύμβολο ειρήνης, το μνημείο που κοσμεί το Σχολείο για Όλους αφιερωμένο στον Ιάπωνα πλοίαρχο που έσωσε Έλληνες πρόσφυγες από την καταστροφή της Σμύρνης ...τα αποκαλυπτήρια του μνημείου από την Μορφωτική ακόλουθο της Ιαπωνικής πρεσβείας κ. Mao Simizu και το Δήμαρχο Θεσσαλονίκης k. Γιάννη Μπουτάρη! Ο Θανάσης Πάλλας αναπληρωτής καθηγητής Α.Σ.Κ.Τ. μέλος της διεπιστημονικής ομάδας του Include φιλοτέχνησε το μνημείο!!!


      


Δεν ξεχνούμε ότι οι εργαζόμενοι στο Μετρό Θεσσαλονίκης με τον πρόεδρό τους Σταύρο Στέτσικα ανταποκρίθηκαν αμέσως στο κάλεσμά μας για τη διαμόρφωση του χώρου που τοποθετήθηκε το μνημείο και βοήθησαν με προσωπική εργασία και οικονομική υποστήριξη της εταιρείας "Άκτωρ" που έχει αναλάβει τις εργασίες για το μετρό της Θεσσαλονίκης ώστε ο χώρος να πάρει την τελικη του μορφή!!! Ευχαριστούμε τον κ. Κορακίτη, διευθυντή της εταιρείας "Ακτωρ" για την άμεση ανταπόκρισή του!!!

Ευχαριστούμε το Ιατρικό Διαβαλακανικό Κέντρο,
τον Ιατρό κ. Πραπαβέση και την ευγενική χορηγία του έντυπου υλικού από τις εκδόσεις Γράφημα.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευχαριστήρια επιστολή στους χορηγούς της ομάδας των Σ.Π.Ρ.Π.

 Ευχαριστήρια Επιστολή
Αγαπητοί/ες κύριοι και κυρίες, 
Το διοικητικό συμβούλιο και τα μέλη του επιστημονικού σωματείου «Include» http://include-edu.blogspot.gr/ σας ευχαριστούν θερμά για την οικονομική υποστήριξη που είχατε την ευγενή καλοσύνη να παρέχετε στο σωματείο μας, σε τόσο δύσκολους καιρούς. Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ενημερώσουμε ότι χάρη στη δική σας υποστήριξη η ομάδα του «Include» με το χαρακτηριστικό όνομα Σ.Π.Ρ.Π. έχει  δηλώσει συμμετοχή στο μεγάλο τελικό του FLL Greece http://firstlegoleague.gr/ στις 7 & 8 Μαρτίου 2015 στο Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας Noesis . Η ομάδα του Includeστον προηγούμενο διαγωνισμό κατάφερε να αποσπάσει το  Βραβείο Ομαδικότητας ανάμεσα σε 32 ομάδες. Ο νέος διαγωνισμός είναι μια καινούρια πρόκληση για το Includeκαι είναι πραγματικά πολύ σημαντικό και ιδιαίτερα ευχάριστό το γεγονός ότι σας έχουμε στο πλευρό μας. Η προσπάθεια όλων μας για την καλύτερη εμφάνιση της ομάδας στο διαγωνισμό έχει ιδιαίτερη σημασία για τα παιδ…

ο απόηχος της βράβευσης του INCLUDE στο διαγωνισμό εκπαιδευτικής ρομποτικής

Ο απόηχος της βράβευσης της ομάδας του INCLUDE στην εκπαιδευτική ρομποτική διαφαίνεται από τα πολυάριθμα δημοσιεύματα. 

Ένα μεγάλο ευχαριστώ  στην  eduACT  στους εθελοντές, στον κ. Λίνδα και ιδιαίτερα στον κ. Κώστα Βασιλείου για τη συνεργασία και την υποστήριξη.

Η eduACT πίστεψε στο INCLUDE και έκανε τα αδύνατα δυνατά να υποστηρίξει την ένταξη της ομάδας στο διαγωνισμό! Ευχόμαστε καλή συνέχεια στο έργο που έχει αναλάβει !

Ενημερωθείτε από τους ακόλουθους συνδέσμους:

http://thessbomb.blogspot.gr/2014/03/include.html

http://www.nooz.gr/greece/i-rompotiki-enose-paidia-me-autismo-kai-xoris

http://cyprusnews.eu/metro-epistimi/1976131-%CE%B7-%CF%81%CE%BF%CE%BC%CF%80%CE%BF%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%AD%CF%86%CE%B5%CF%81%CE%B5-%CE%BA%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%AC-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%AC-%CE%BC%CE%B5-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%87%CF%89%CF%81%CE%AF%CF%82-%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C.html

http://www.grafida.net/el/index.php?itemID=2&view=2&pageID=205992

http://tanea24.gr/simaxo…

Καθολική Σχεδίαση για τη Μάθηση * Universal Design for Learning

"Universal Design for Learning (UDL) is an educational framework to guide development of flexible learning environments to accommodate individual learning differences. UDL seeks to increase access to learning by reducing physical, cognitive, intellectual and organisational barriers. This site (developed under the UDLnet project) aims to provide a comprehensive Inventory of UDL Best Practices to benefit the interesting users in the field (educationalists, teachers, professors, practitioners, etc.). We point out that UDL is not something completely new for the learning providers, as in many cases they apply UDL unconsciously. Contributors are invited to record their Best Practices here based on their UDL experience and practice. " (πηγή http://udlnet.di.uoa.gr/) (Ο Καθολικός Σχεδιασμός για τη Μάθηση (ΚΣΜ) είναι ένα εκπαιδευτικό πλαίσιο αρχών για την ανάπτυξη ευέλικτων μαθησιακών περιβαλλόντων που ανταποκρίνονται στις ατομικές διαφορές μάθησης. Ο ΚΣΜ στοχεύει να αυξήσει την πρ…